2020. április 10., péntek

Rózsaszínűt

márpedig én nem varrok, mondogattam barackfánk virágait nézegetve úgy három hete,
pedig azok csak lehelletnyit hajaztak erre.


Egy délelőtti kenyérbeszerzésnek köszönhetően azonban rájöttem*,
mégis az ilyensmi fonalkészletem csappantom majd meg.


Így született előbb a bemelegítő koszorú**,


majd a tavaszi fácska.


Háromféle rózsaszínben.


Lassabban készült, mint a Luca széke, 
ráadásul közben többször is jól megszívattam magam,


de legalább egy életre megtanultam, 
hogy a hímzés esetében sem működik az ahogy esik, 
úgy puffan módszer.***

Hahaha, napersze!

*
Szigorúan maszkban és a hozzánk legközelebb esőből.

**
Az ujjaim 4. hete csak a klaviatúrát verik, a csuklóim és az izületeim ramaty állapotban vannak, a jobb könyökömről és a derekamról inkább nem beszélek.

***
Nem az lett, messze nem az, amiről álmodtam, 
de mit tehettem volna, közbeszólt ez.


(Írtam ezt a bejegyzést a rózsaszín hold idején.)

Varrtam korábban testvérfákat, őszit és télit.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...