2019. január 9., szerda

Mindig az utolsó

pillanatban jutnak eszembe a legjobb ajándékok. Valójában ott motoszkálnak 
a gondolataimban, de tengernyi más, kevésbé fontos teendőm* megakadályoz a nekiülésben.

Pedig egy jó ajándékhoz idő kell, pláne ahhoz, ami egy nagyon fontos személykének 
találódott ki. Naná, hogy a húgom kisfiának. Elkészült, persze a legeslegutolsó pillanatban. 

Ezt már láttátok belőle, a 12 szendvicset.


Gyertek, most megmutatom az egészet, ezt a kívülről nem annyira szépet!


Mindenféle "hátlapnakjólesz" anyagom került a hátuljára,


hajtogatom inkább gyorsan,


mert belül van a lényeg.


Igen, ez egy játszószőnyeg.

126x126 centis, tehát nem kicsi darab, engem például itt teljesen eltakar.


Lássuk csak részletesen! Először a macerálható Napot varrtam meg,


majd a Holdat, ami tulajdonképpen egy zseb, amibe visszarejthető két csillag.


A szivárvány előtt felhőcske vonulhat át,


emezen a fagyöngy esőcseppek piszkálhatók.


A virágra méhecske rögzíthető,


az esernyővel a színek tanulhatók.


Itt egy katica, aminek nincs nagy kunsztja, 
csak a szárnya lebben meg bizergélhetők a lábai és a csápjai.


Hajó az kell, hajtogatható vitorlákkal,


pláne szükséges egy a felébreszthető maci.


Polipka, szintén csak cibálásra, matatásra, morzsolgatásra, bekapásra, nyammogásra...


Az autó ismerős, csak ennek forognak a kerekei.


Személyes kedvencem az alma**, természetesen kukaccal


középről nem maradhat el a tulajdonos neve.


Az anyukája által készített fotón pedig ő, hiszen csak vele lehet teljes a bejegyzés.


Ugye szép?

Köszönhetek jónéhány*** vidám órát ennek a játszószőnyegnek.

 

Azt hiszitek, lóg még a kukacom is? Á, dehogy, sőt!

*
Idegen emberek idegen gyerekeit tanítani, nevelni, szeretni...

**
Naná, magamat is belevarrtam, hihi.

**
Körülbelül 40-et, annyi idő alatt készült el. Tökéletesen kipucolta a hülyeséget 
az agyamból, tehát továbbra is működik a foltterápia.

6 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szuper! Adtál egy ötletet jövőre, bár nem tudom lesz-e hozzá energiám. Ilyet én még csak könyvecskében láttam. Hány óra alatt lesz kész, nem mérted? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Energiád lesz, abban biztos vagyok! Időigényes, nem tagadom, bár én nagyon vacakolós lettem az utóbbi időben, lehet, azért ment rá kb. 40 órám. :) Egy blokkal 2 órát szórakoztam. Az összeállítás is ment volna gyorsabban, de nem akartam, hogy látszódjanak a gépi varrások, ezért bizonyos helyeken inkább kézzel varrtam. :o

      Törlés
  2. Szuper-szuper....Ötletes, mutatós, igazi szépség...Arról nem is beszélve, milyen ügyes, pontos, jó ízléssal készítesz mindent amihez hozzá nyúlsz...
    Az gyerekszoba... meseszoba... és a berendezés..álom a babának is...
    A ládikád=doboz/ tigris mintában is tetszett nekem, de ahogy átvarázsoltad!!Elképesztő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Vera, nagyon jól esik minden szavad! Mosolygóssá varázsoltad a vasárnap estém! :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon élveztem az elkészítését és az még több örömöt okoz, hogy már az öcsike nyitogatja a maci szemét. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...