2019. január 15., kedd

Tavaly januárban



gondoltam, épp elegendők lesznek egy őszi táskához.*

Fejben már hónapok óta megvolt, így nem sokat lacafacáztam a szabásmintával, 
különben meg úgyis azért tervez az ember, hogy menet közben legyen mitől eltérnie. **


A test eleje, háta, oldala és alja is kapott egy puhító, felvasalható merevítést,


szép párhuzamosokkal biztonsági okból összevarrtam ezt a két-két réteget. ***


A visszájára mindennek felvasaltam a hipiszupi táskamerevítőt,


a felesleget lenyestem.


Ezután is lefotóztam a készítés minden mozzanatát, de már nem látom értelmét a részletezésnek. A lényeg: béléssel, belsővel, jénitálas vasalással végül lett egy igen stabil táskatestem,


ami magától is megáll a talpán, ráadásul van benne 2 oldalsó pici és egy nagy zseb.


Nagyon szép tartású lett a test, itt nincs benne semmi és mégis milyen klassz merev.


A szokásos aprólékossággal megvarrtam a hosszú pántot és két fülecset,


majd kézzel, láthatatlan öltéssel rögzítettem mindent a helyére. ****
 Ugye milyen szép?


Jöhet a fedlap, aminek a felső méretét kissé elszámoltam, ezért kellett annyit toldozgatnom a tetején. Kivételesen ez így roppant hasznos lett, sokkal ügyesebben funkcionál a lehajtó.


A hátulján egészen szépen áll a mágneszár.


Minden a helyén, táska a pucér Rozin.


Sréhen alulról és csípőmagasságban szemből valahogy így néz ki.

 

Becsapós képek, nem olyan nagy ám a legújabb őszi táskám,
akkora csak, hogy pont belefér az előzőleg mutogatott mappám.

😉

* Május végére csak kész lett, aztán mégsem avattam fel tavaly ősszel, mert...

** Kivételesen nem tértem el az eredeti elképzelésemtől sokat.

*** És mert még szebb is így.

**** Továbbra sem szeretem, ha a gépi öltés a képembe vigyorog.

6 megjegyzés:

  1. Ez valami szuper...Az öv részével kezdem, egyszer már mutattad, nekem semilyen nem lett nem sikerült...A táskamerevítőket nem ismerem, nem veszek weben semmit... minden táskám amit varrtam puha,... szeretem igy is, de biztos szebb lenne igy...Olyan könnyűnek tűnik, pedig nem az..A nyári táskám mintája hasonló a te szépségedhez , de nincs oldal rész...Nagy kérés lenne,hogy ráird a méreteket? nagyon megköszönném..Beus a szívem fájdítod...de jó hogy megmutattad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera, inkább átküldöm emilben a méreteket, úgy könnyebben megy! A táskamerevítőket én sem ismerem, az a fekete valami régi kabátmerevítő(?), a másikból meg nem is tudom, hány éve vettem 2 métert és még mindig van belőle. Nem használom, csak kivételes esetben, mert a varrógépem nem szereti. :) Valakitől hallottam, hogy farmerrel merevít, lehet, ki kellene egyszer próbálni. Leginkább puha táskákat varrok én is, azok legalább moshatók. :) Ezzel nem tudom, mi lesz, ha elkoszolódik. :(
      Nem akarom a szíved fájdítani, a megjegyzésedről eszembe jutott valami, hozom hamarosan. Szóval köszi az új ötletet!

      Törlés
  2. Ez annyira jó lett, hogy el sem tudom mondani! Mindig irigykedek egy kicsit, mikor ilyen gyönyörűségeket látok. Két táskát varrtam eddig a lányaimnak, meg egy harmadikat magamnak, amit a baleset miatt anno be sem fejeztem, mondván, úgysem fogom soha többé hordani. Valahogy elvette a kedvem mindenféle táska varrásától. Pedig de szép lenne, egyedi táska, az általam megálmodott színekkel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen baleseted volt? :o Elfelejtettem, lehet... :(
      Hmmm, egyedi táska, általad megálmodott színekkel... Van egy ötletem, hozom hamarosan egy bejegyzésben. :D

      Törlés
  3. Ez nagyon, így csupa nagybetűvel, SZUPER! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...