2019. január 6., vasárnap

Anyuval egy

rugóra jár az agyunk, hiába, az alma meg a fája... Szóval, ő meg egy varrókosarat vett 
a húgomnak, aki egyáltalán nem tigrislány és ennek okán nem volt elragadtatva a cucctól. 

Ezen más nem segíthet, tényleg, csak némi átalakítás!


Először egy kés és egy fogó segítségével eltávolítottam a kapcsokat, amik a sodrott 
tengerifű-szegélyt rögzítették, majd a kosár oldalán végigfutó díszcsíkot is kihúztam a helyéről..


A tető ocelotmintás(?) anyagát meghagytam, 
csak a szélét körberagasztottam kétoldalú ragasztócsíkkal.


A pontos méretre szabott anyagot előbb elöl, majd hátul, végül kétoldalt is rögzítettem ehhez.


A sarkokon még egy kisebb ragasztószalaggal csinosítottam, igazítottam helyére a textilt.


A régi mágneszáras fülecset használtam fel az újhoz


úgy, hogy azt szétfejtettem, 


majd a mágneszárat áthelyeztem az új anyag színére.


Ilyen szép lett:


A régi fülecsről lenyestem a varrásszélességet, körberajzoltam, összevarrtam, kis vatelinnel pufítottam.


Az új fülecset ideiglenesen felragasztottam, majd kárpitosszeg hiányában 
apró fekete szögekkel rögzítettem helyére a tengerifű-szélt.

   

A korábban a kosár oldalát díszítő kígyót pikkpakk


megnyúztam, ollóval egyszerűen csak levágtam a papírról.


Ezt a műveletet rögvest meg is bántam, mert milyen jó kis nagymacskákat varrhatnék belőle... egyszer... szépen összehajtottam hát a kilgyóbőrt.


Az új borítással sem sokat lacafacáztam, a kifordítást totál feleslegesnek találtam.
Csissz-csussz,  kábé 5 percbe telt ennek az elemnek a kialakítása.


Tessék, íme a renovált varrókosár az összes használatba fogott célszerszámmal.


A belső részt nem piszkáltam és sok szemetet sem produkáltam.


KÉSZ!


Végre rakhatom össze a vackaim... már megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...