2020. november 7., szombat

Az exponenciálisan

 terjedő COVID járvány kellős közepén* drága jó kormányunknak eszébe jutott, 
hogy igen sürgősen megvédje a pedagógusokat**, ezért mindegyiknek (?) 
kiutalt 2-2 db fekete*** maszkot, melynek átadás-átvételét önkezű aláírásunkkkal 
voltunk kötelesek bizonyítani.****


Most nem tudom, sírjak-e vagy nevessek vagy elég, ha csak szimplán félek?*****

Rettenetesen dühös vagyok...******

A képen látható dobozt és tartalmát a Béres Gyógyszergyár felajánlásaként kaptunk. 
A férjem szerint ez szolgálati Béres Csepp.

*
2020. november 6-án, pénteken.

**
Tehát valóban olyan nagy a baj, mert eddig hivatalosan 
nem KELLETT hordanunk, 
csupán ajánlott volt a közösségi terekben, ámde nem a tantermekben. 
Ott továbbra is pityereghet a vállamon bármelyik gyerek.

***
Gyerekbarát halálmaszk.

****
Nehogy ezek is elsikkasztódjanak...

*****
Arról, hogy hány kollégám fertőzött illetve milyen állapotban és hol gyógyul, na arról csak
 a folyosói pletykákból tudok meg abból, hogy lassan nincs kit beosztani a helyettesítésükre.

******
Van olyan 8 évesem, aki felnevetett, hogybeanéniezzelakarnakmegvédenitéged?

5 megjegyzés:

  1. Ma jött az igazgatói körlevél, holnaptól órán is maszkban kell lenni! 24 kis elsőssel! :( Persze közben tanítani! :( Szörnyű, de mondjuk talán jobb, mint online.

    VálaszTörlés
  2. Éva, el sem tudom képzelni, hogy lehet így betűt tanítani. :( Még jó, hogy másodikosaim vannak. Velük sem egyszerű, de legalább azon túl vagyunk. Igaz, még mindig nagy az elmaradásunk a digitális oktatás miatt, pedig úgy érzem, alaposabban nem tudtam volna megdolgozni abban a helyzetben. Ne legyünk betegek, azt kérem. Se Te, sem én, sem a többiek! Kitartás!

    VálaszTörlés
  3. Mi a tavaszi idény idején kaptunk egyet. A múlt héten otthon voltam, azt hittem én kimaradtam az osztásból, de az egyik kolléganőt kérdezve azt mondta, ő nem tud, hogy bárki kapott volna Béres cseppet. Majd.
    Egyébként én is elsős vagyok, és a "h" betűt vettük tegnap. Muszáj volt levenni a maszkot, mert mindent mondtak a gyerekek, csak azt nem, amit kellett volna. Bizonyára jó lesz a helyesírásuk. :(( De mi is vállaljuk a maszkot, ne legyen online tanítás!
    Ja, és a héten a múlt heti anyagot próbáltam behozni. Mi lett volna, ha 3 hétig maradok otthon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, teljesen rendbe jöttél! Csak nem hörgőgyulladásod volt Neked is? Nálunk most ezen a néven fut valami kórság, ami lázzal, gyengeséggel, íz- és szagvesztéssel jár...
      Sucika, aggodalmaskodom én is. Lassan behozzuk a tavalyi év elmaradásait, de hiányoznak azok az apró, nem is a tananyaghoz tartozó ismeretek, amelyektől ilyenkor már gördülékenyebb szokott lenni egy másodikos tanulása.
      Nagyon nem szeretnék most elsős lenni! Látom a kollégáim küzdelmeit a 32 elsősével, akik március óta nem voltak közösségben. Az egyik tanító néni viccesen vadaknak szokta hívni az aktuális elsősöket, a mostaniak triplavadak. És most csak a beszoktatásról beszéltem, a betűtanítást, egyáltalán bármi tanítását el sem tudom képzelni. Kitartás. Maszkot fel! Vigyázz magadra nagyon!

      Törlés
    2. Nem, szerencsére, vagy ki tudja? A nagyobbik lányoméknak mutatták ki, és a férjem volt nagyon beteg, de ő 3 éve az. Elővigyázatosságból maradtam otthon, nehogy utána az legyen, hogy miattam zár be az iskola. 1 hétig rimánkodtam, hogy csinálják már meg, 1 hét után jöttek tesztelni, 5 nap múlva lett meg az eredmény:negatív. Én köhögtem, és a gyomrom fájt, ha ez tünet lehet. ;) Szóval 1 héttel lett hosszabb az őszi szünetem.
      Vigyázz magadra Te is!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...