2020. november 19., csütörtök

Maradt

tehát 9 dkg rozsdavörös fonalam, és mivel pont Misi Mókussal kalandozunk* idén,
nem sokáig volt kérdéses, kivé alakuljon a fonalgombolyag. Keresgéltem a neten egy ideig,
 mások hogyan mókusamigurumiznak, aztán beültem a fotelbe. 

Jött magától minden. A férjem szerint mostanában épp olyan vagyok, akár egy 3D-s** nyomtató. Misi testével nem akadt gondom, de a fejét egyszer le kellett bontanom. 

Íme, ő: az én Misi Mókusom.

Állatokat akkor sem öltöztetek szívesen, ha mesebeliek, ezért csupán egy sálat kapott a nyakába, ha már olyan hosszú útra indul.*** Zöldet, mert különben is rejtőzékeny az illető.

Egy pillanatra nem figyelek oda és máris a barackfára bújik előlem.

 

Hopp, még idejében elkaptam. Holnap jön velem a suliba.

*
Tersánszky Józsi Jenő meseregényét dolgozzuk fel közösen lapbook formában. 
A portfólióm szerves részét képezte pár éve, eléggé büszke vagyok rá.

**
Közben nyomtattam egy kosarat(?) kenderzsinórból,


ezeknek meg az azóta elkészült újabb személyiségeknek.


***
Az ötödik fejezet következik, melyben Misi lelécel az erdőből.

4 megjegyzés:

  1. HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ DE belehúztál... Jaj annyira aranyos.. Milyen fonalból készítetted? Nagyon hasonlít az én rókámhoz...Mi alapján készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik, Vera. Hetente készül új személy, máshoz most nincs türelmem. Jelenleg még 3 illető vár bemutatásra. :) A fonal neve ALIZE, valami török 100 % akril, szóval gondolhatod, micsoda minőség. Horgolni nagyon jó, mert vastag, adja magát. Misit a fejemben lévő elképzelés után készítettem. Nem nagyon szeretném, ha szembejönne vele a hasonmása. ;-) Erre ugyan elég kicsi az esély. A rókád? Emlékszem, hogy horgoltál rókát, de átbányásztam a blogod, mégsem találtam, pedig most duplán kíváncsi vagyok rá.

      Törlés
    2. http://veragondolatai.blogspot.com/2018/02/csendelet.html

      egyébként a 2018-as évben az amigurumik közt találsz fehér rókát is...jó nézelődést!

      Törlés
    3. Köszönöm, nagyon kis helyes rókát horgoltál. Közben megtaláltam a többi amigurumid, hát te sem aprózod el a dolgot! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...