2021. március 31., szerda

Kereken

 200 magyar forintért túrtam pár éve egy vadiúj farmerszoknyát, kimondottan újrahasznosítási célzattal.* Szűk ceruzafazonját eredetileg egy félkörívből szabott loknival bolondították meg alul. 
Itthon aztán szöget ütött a fejemben, hogy az a szoknya akár jó is lehet énrám és tényleg. 
A félkörívet azért lenyestem, szoknyát hordtam, imádtam.

Tavaly, még az első karanténunk legelső hetében a levágott darabokból kanyarítottam 
egy téglalapot, ha már táskára nem futja, legyen belőle noteszborító. 
Szépen rá is öltögettem egyenként az úgy 30 éve gyűjtögetett ruhacímkéim 
jelentősebb hányadát, ám a projekt 2020. március 19-én ezen a ponton megállt.**


Közben a szoknyát kinőttem.*** 

Az anyaga még mindig tökéletes, vagyis annak mondható, ha táskásító szemmel 
tekint rá az ember. Sok gondolkodás, 2-3 napi mókolgatás után megkapta új életét.

Márkafüggőségtelenségem bizonyítékai immár egy hatalmas zseben.


Két rövid füle van és egy hosszú,


 amit teljesen bele tudok rejteni a tatyóba annak köszönhetően, 
hogy itthon csak egy kétoldalt bontható cipzárat találtam sajnos szerencsére.


Zseb belül nincsen benne egy sem, valahogy nem jönnek be azok nekem.**** 
Inkább kotorászom, vagy csak egyszerűen belenézek, ha elő kell belőle vadásznom valamit.


A talpa pediglen ovális.


A hátuljára azért felvarrtam a szoknya eredeti márkajelzését,
csakhogy emlékeztesse valami a lánykorára.


Tippeljetek, mikor lett kész!
2021. március 19-én.
És igen, véletlen.


Rozi egyeduralma megtört. Ezt a föntit teljes egészében a Kisöreggel varrtam, 
akinek meg sem kottyant az olykor 8 réteg anyag. Már nem csak érzelmi értékkel bír, 
ő A Tökéletes Táskavarringer.

*
Táskának majd jó lesz.

**
Ez egy aznapi fotó, ebből jöttem rá most.

***
Köszi, sokminden.

****
Sem egyéb flincflanc, pölö kulcsot tartó bevarrott krabiner.

4 megjegyzés:

  1. Ilyenkor nagyon irigy vagyok...
    Klassz lett!

    VálaszTörlés
  2. Szia Bea! Jártam már itt többször is és nemcsak a képeket nézem meg, hanem jókat derülök a ‘meséiden’ is. A leírásodból látszik, hogy megmaradt a tiszta, gyereklelkű mesevilágod és nagyon szép dolgok születnek belőle. Ez a táska is az a hozzátartozó életútjával együtt. 😊 Mindegyikből lehet ötletet meríteni nemcsak a varráshoz, hanem pl. Tesóm kisgyerekeinek (3 és 1,5 évesek) játékos, de személyiségfejlesztő ajándékához (kódex). Köszönöm. 😙

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anna! Örülök, hogy jöttél, annak még jobban, hogy írtál.
    Köszönöm, örülök, ha használni tudod a foltjaim. :)
    Azóta készült még pár lap, kissé igényesebb kivitelben, majd egyszer megmutatom.
    Anna, nem vagyok benne biztos, Te vagy Marci anyukája? :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...