2021. március 24., szerda

A márciusi

lényecskét még a hónap első hétvégéjén meghorgoltam, 
de nem kerültem gép elé azóta sem, hogy posztoljam végre.*

Maradék fonalból született Kuruttyka, a Dong-ér szépe.


A pocakosok családjába tartozó hölgyike


foglalkozására nézve békabalerina.

Tütüjét az esküvői tortánk tüllalátétjéből kanyarintottam, 
na persze, őrizgetem tizen(sokk)éve.


Miközben szoknyácskáját varrogattam szép, akkurátus mozdulatokkal, 
rájöttem, mennyire hiányzik a varrógépem meg kezemből a tű. 

Lassan visszatérek a gyökereimhez.

*
Dehogynem, azóta onlány tanítót néni vagyok és baromira tudok örülni, 
ha végre lecsukhatom a laptop tetejét és  kiegyenesíthetem a derekam.

2 megjegyzés:

  1. Bari minta hol található? Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. A fejemben. :) A leírására nem vállakoznék, mert lehet, kígyó lenne belőle.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...