2021. március 8., hétfő

Februárban

végre beértem egy illetővel, azzal viszont elszöszöltem a teljes hónapon keresztül.* 

Rózi (Rosie) születése annak köszönhető, hogy óvatlanul megmutattam a húgomnak Carla Vigliucci egyik babáját, nevezetesen Clarát, mire ő menten sápítozni kezdett. 
Gondolom, mert némi hasonlóságot vélt felfedezni önmaga és a baba között.**

Adott volt tehát egy ki nem mondott kérés, majdnem minden szükséges fonal*** a különböző dobozokban, kosarakban, horgolótű, töltőanyag**** dettó plussz a szürke fotel.

Normális emberek azt gondolják, másra nincs is szükség a horgoláshoz. 
Hát ez marhára nem igaz! Ezek itt mind kellenek!


Pláne akkor, ha saját lábán megálló hölgyre vágyunk.
(Mellesleg az ősszel beszerzett Alize fonalakkal valami álom dolgozni.)


A többi gyorsan alakult, csak a fejbeültetés előtt tartottam egy rövid konzultációt.
(Na, ki itt a főnök? Nyulacs a főnök.)
 

Az utolsó tartozék február 27-én készült el,


 másnapra csak a többszöri fel- és átöltöztetés meg a fotózás maradt.

Íme, Rózi, aki pucéran sem pucér.


Ez meg itt az outfitje:


Kedvenc rucijában otthon


illetve amikor shoppingolni indul

 

A csajok egymás közt, avagy helló, tesó!*****


Az immár hattagúra bővült a Pocakos family naplementében.


Jó, csak esténként, jó, mást is csinálok.

** 
Azért csak meglepem magam hamarosan az egyik leírásával.

***
Fonalügyben nem vagyok válogatós. Soherságom környezettudatosságom okán felhasználok bármit, a rucihoz gyapjúhímzőt, a cipőhöz, mellényhez osztott hímzőt. A hajhoz vennem kellett egy 5 dekás mogyoróbarna Alize Bellát.

****
Újrahasznosított, naná!

*****
Meghorgoltam a húgom is. 

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...