2021. január 31., vasárnap

Az év elején

megfogadtam magamnak, hogy havonta egy jószágnál többnek nem adok életet. A januári lehetőséget mindjárt elsején el is lőttem, hiszen az egérfejű őzike aznap reggel kapta meg az agancsait. Frissen, melegen jött velünk Bujákra újévet köszönteni. Egy fotó erejéig láthattátok már őuraságát.


Egy... Ámde a késztetésnek lehetetlenség ellenállni, meg aztán sok éve hánykolódik az ágyneműtartóban 17 gombolyag nyersszínű birkagyapjú,* semmire nem alkalmasabb belőle pár méter, mint egy csengős bárány életre keltésére. Így született Barigurumi.


Kettő... Közben vészesen közeledik a kínai holdújév, hozza a bivalyt magával, így ő sem maradhatott ki, természetesen szürke sálon sárga hímzéssel.


Három... legények


egycsokorban.


Velük máris átléptem előre deklarált határaim.


Nem baj. Még mindig túl jól szórakozom ahhoz, hogy abbahagyjam**,
szóval jöhet most egy baba, reményeim szerint Ababa.

*
Már régóta nincs akut üknagymama szaga, mostam, szárítottam, még annó.

**
Pedig nagyon kéne egy táska napi használatra.

2 megjegyzés:

  1. Háromlegények... ez jutott eszembe. Egérfejűőzike a boss :))))

    VálaszTörlés
  2. Hali, látom, megtaláltál. De jó! Akkor egy rugóra jár az agyunk. Az én fejemben is az a nóta járdogált. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...