2021. január 19., kedd

Ebből a nézőpontból

épp olyan, mintha boncolásra váró ufo feküdne az asztalon.*


Persze nem az, napok múlva pláne nem: fonalgyerek született.


Hópihécske a neve.
Ruhácskája a húgom függönyének maradékából kerekedett.

Melléje, köréje, kontyába, varázspálcájára horgoltam néhány hópelyhet valahogy így,
majd csupán a fotó kedvéért kivittem a kertbe.


Szomorúan tapasztaltam, hogy nem áll neki jól a sznóv.


Marad tehát fotellakóv.

 

Bugyolászkodós mostanában a kedvem.

*
Mondja a férjem és folytatná a mesét valami 51-es körzetről.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett. Amikor látom egy-egy alkotásod, mindig arra gondolok, hogy ideje lenne nekem is horgolni egy valamit. Szoktasd hozzá a sznóvhoz, hiszen ő egy sznóvgörl. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mondjam, hogy valójában tőled kaptam kedvet? ;) Jó ez a sznóvgörl, az még jobb, hogy szeretsz játszadozni a szavakkal. Köszi! Mikor? Mikor? Tavaszi szünetben? Sokunokás nagyinak akkor is van jobb dolga. ;)

      Törlés
  2. Szia Bea. A hópihékhez esetleg lenne leírásod? Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Jól feladtad nekem a leckét, tegnap keresgéltem fél napig, mire ráakadtam a linkre. Korábban nem tűztem meg, csak rápillantottam és örültem, hogy ezt még én is el tudom készíteni. Pótoltam a hivatkozást. Jó horgolást!

      Törlés
  3. Szia Bea én sem találom a baba horgolás mintáját v.rosszul értelmeztem hogy hozzáférhető .Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg rosszul értelmezted, a hópihe mintájának eredeti linkje található meg ebben a bejegyzésben. A baba mintája még csak a fejemben van meg, finomítom folyamatosan.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...