2018. január 1., hétfő

Viszonylag

reggel kerültem egyet a kertben, hogy megtaláljak egy feltehetően génhibás növénytövet. 

Azt természetesen nem leltem meg 2018-nak fénytelen első óráiban, 
így tökéletesen időszerűvé vált az este összeügyködött szerencsehozó csokrocskám. 


Mivel az óév utolsó pillanataiban készült, ma pedig nem illik bevarrni 
egyébként sem létező tyúkjaink sejhaját, gyöngyözése, továbbhímzése elmaradt. 

Ezt persze(!?) (majd) (idővel) pótolom.


Addig is a lóherécskék szabásmintácskájával


kívánok minden kedves idetévedőnek örömteli kezdetekkel teli új esztendőt.

9 megjegyzés:

  1. Kedves Bea!
    Alkotásban gazdag új évet kívánok!
    Váradiné Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, köszönöm a jókívánságot, bizony tavaly nagyon elhanyagoltam az alkotósdit. :o

      Törlés
  2. Kedves Bea!
    Boldog új évet nektek is! :))

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet és további sok szép alkotást!!!
    Akinek nincs tyúkja, arra nem vonatkozik a "bevarrom a fenekét..."..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hasonlókat Neked is! :)
      Azt hittem, ez a varrástiltás mindenkire vonatkozik. Megjegyzem, hogy mégsem és jövőre...

      Törlés
  4. Alkotásban Bővelkedő Új Évet :)
    Én szerintem lemaradtam erről a bevarrósdiról...valami szólás-mondás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és hasonlókat Neked is!
      Újév napja dologtiltó a nők számára. Állítólag azért nem szabad varrni ilyenkor, mert akkor bevarrjuk a tyúkok hátsóját, tehát azok nem fognak tojást tojni, így aztán nem lesz mit megennünk/eladnunk és akkor jó szegények leszünk/maradunk. :) Ám Vera szerint ez tyúkmentes házak asszonyaira nem vonatkozik ez a tiltás. :D

      Törlés
  5. Most olvastam, hogy új év napján a szemetet nem szabad kivinni...De annyira viccesnek találtam, hogy a továbbiakat hogy miért ... el sem olvastam...
    Sok "hír " terjeng a facén...sokszor nem tudni, mi az igaz..!!Köszi a bejegyzésed nálam!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...