2020. december 8., kedd

Szederke

 van már vagy háromhetes, ergó jelentős lemaradásban vagyok még mindig. 
Nevét színeinek köszönheti, pontosabban az aláöltözetének.


A haja sokszor neki is égnek áll.*


Jó sokáig eljátszódtam vele, rucikon kívül hátizsákot kapott meg kisállatot.


Nyuszkót olykor a kezében hurcibálja,


de kissé szorosan belefér az a hátizsákba is.


Nyuszi, hopp, gyere csak ide!
Ide, vissza a közelembe!**

Szederke pocakja egy újabb virtuális tantestületi értekezlet keretében valósult meg,
ezzel azt akarom hangsúlyozni, milyen gyorsan horgolok, nem pedig azt, 
hogy az értekezlet volt már megint nagyon hosszú.***


A haját a visszaskalpolós módszerrel készítettem:


tehát a gombócfejre többszöri rápróbálgatással horgoltam egy pontosan ráillő félgömböt,


majd a bilit körben felvarrtam és ehhez hurkoltam a copfnak való tincseket.


És azkor a Zember megkérdezte, hogy magadatmikorhorgolodmármeg?****

*
Mint egyre többször nekem, de sajnos nem mindenkinek ebben az országban...

**
Totemállat, persze, de magánügyi.

***
95 percig tartott.

****
És akkor beugrott, miért jár a fejemben folyamatosan valaki.

5 megjegyzés:

  1. Megtalálta(m) a gazdáját, aki rögtön Villőre keresztelte. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szep lett minden elismerésem lehet meg próbálkozom vele az öcsém lanyainak ,majd
    Meglátom de gratulálok csodás munka

    VálaszTörlés
  3. Szuper ügyes vagy GRATULÁLOK
    örömet szerezni bármelyik korban lehet valakinek❤😍

    VálaszTörlés
  4. *** Jót kacagtam... és megvilágosodtam a termelékenységi rátát illetően :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...