2020. december 2., szerda

Tádámm!

Maruszja után majdnem oroszul kezdtem begépelni, hogy 

rázresítye predsztáviccá vám májá liszánka, 

de nem akarok kérkedni megkopott* orosztudásommal,
ezért inkább gyorsan magyarra váltok.

Tádámm! 

Engedjétek meg, hogy bemutassam Nektek Lizát, az én rókácskámat.
Mintáját ne keressétek a neten, jött a kezemből, 
ahogy kiadta az ökölnyi fonalgombolyag.


Eddig ő a kedvencem és ezáltal reá 
már nagyon-naggyon-nagggyon büszke vagyok.


Imádtam készíteni a hosszú, szimatra kész orrát,


percekig vacakoltam a senkinél még nem látott szempillákkal.**
Ezektől lett Rókicából Liza.


Fajtáját tekintve rókatündér.***


Csak amikor elkészült, jöttem rá, hogy a sulis totemállataimat 
horgolom sorban. Vajon ki lesz a következő?****

*
Pedig egészen jó volt harmincpár évvel ezelőtt.

**
Akkor ez az én kitalációm, már Misi is megkapta, ő fiú.

***
Liza, a rókatündér


****
Amikor kapok egy új osztályt, választok egy állatot, aki végigkíséri az első évünket, 
de valahogy befaragok ezzel a korai névadással. Az előző osztályom 
egyáltalán nem volt kis szelíd méhecskék gyülekezete,
a jelenlegi babákat még kevésbé nevezném furfangos rókácskáknak.

Fordítva bezzeg tökéletes lett volna az elnevezés.

Vajon kik lesznek a következők?
(Szerencsére van még 2 és fél tanévem agyalni ezen.)

5 megjegyzés:

  1. HHHHHHHHHHHHú de jó lett! Hihetetlen gyorsan kész vagy egy figurával.!

    VálaszTörlés
  2. A kedvencem nekem is (még). Egyáltalán nem vagyok gyors, elmolyolok mindegyikkel egy hétig. :)

    VálaszTörlés
  3. Tüneményes.. Unokám listáján is rajta van egy rókuci!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, kedves Ari! Örülök, hogy jöttél, annak még jobban, hogy írtál!
    Gyere máskor is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...