2020. április 25., szombat

Tegnap nem volt

tanítás, Pályaorientációs napot tartottunk a "suliban". 
Erre a jeles alkalomra készítettem az elsősöknek (meg a szüleiknek) ezt az opuszt.

Mivel vaktában* nem lövöldöz bejegyzéseket az ember (én), ezért összeszedtem, 
mi mindennel foglalkoztam ezen a tanításmentes napon.

Tevékenykedtem, mint

5:30 barista**



6:00 könyvkötő (füzetgyártó)



8:30 takarító(nőő)***



9:20 mosónő



10:40 zöldségkertész



11:28 operatőr



11:54 fodrász



12:30 szakács



15:40 árubeszerző



17:08 személyi edző****



21:20 blogger****

És mindeközben folyamatosan mint tanítónő.
Mert tanítás nincs, de a szülők keresnek.

😌

Lehet, pályát kéne módosítanom.

*
Fénykép nélkül.

**
Igen nagy jóindulattal.

***
és vécépucoló

****
saját testemé

*****
Produktum eme bejegyzés.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...