2018. augusztus 4., szombat

Az este

végül mégsem kapcsoltam be a tévét, hanem a teraszon az első szúnyogcsípést megvárva 
szegtem be a takarót meg a fejaljat. Reggel friss szemmel ránéztem mindkettőre és rájöttem,
nem kell azokra kézi csicsmics, a kevesebb olykor több. Hímezgetés helyett beszaladtam 
a P...o-ba és vettem három tökegyforma képkeretet 750 magyarpénz/db áron. 


A takaróhoz készült rajzocskákat esmét felhasználva nyírtam, vasaltam, 
beszabtam és valami másfél óra alatt lett három ilyenem.


Na jó, az E/1-es birtokos eset ez esetben nem egészen igaz, de végtére is én csináltam, 
tehát kicsit mégis. Talán. Az egész mókolást elejétől a végéig  végtelenül élveztem, 
nem hiába nomen est az omen. Mostan meg triplán is.


Na, de a lényeg: tééényleg kész a takaró, villantom is az első röptében fotót,


aztán egyszer, majd a nem oly távoli jövőben megmutatom a helyén is.

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, tényleg ez a legjobb szó rá, a húgom is folyton ezt hajtogatja.
      Kíváncsi vagyok a nyári kalandjaidra... ;)

      Törlés
  2. Köszönöm hogy írtál a blogomra...és van valaki aki meg is érti...Igaz hogy magunknak irjuk állítólag, bár én mindig tiltakozom..A szócsatákat ott máshol csak olvasom, soha nem avatkozom bele, az nem az én világom...
    Nagyon ügyes vagy, szépen dolgozol, ez a műfaj tőlem nagyon messze van, hiába tetszik, ...
    A kép keretbe készített képek szuperek... oviba, gyerekszobába bizonyára jól mutatna, bár "sima" lakásba is megállná a helyét...Jó ránézni,felüdül az ember tőle!Jó pihenést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szócsaták miatt kerülök bizonyos fórumokat én is. :)
      Köszönöm a dicsérő szavakat!

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült minden, bizonyára imádni fogja a fiúcska, meg a szülei is. :) Mikor jön el a nagy nap? Hamarosan én is varrni fogok ismét. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelenleg ott tartunk, hogy már az apa is örömködik a cucctól, nem csak az anya. Pedig a férfiakat nem szokta meghatni pár pötty. :)
      A nagy nap pár héten belül elérkezik, a helyzet tehát fokozódik. :)
      Neked a tanév vége volt izgi, nekem a tanév eleje lesz az. :D
      De jó, de jó, ezek szerint jön a második uncsid?!
      A nagymamaságnál már csak a duplanagymamaság lehet jobb. ;)

      Törlés
    2. A férjem is teljesen "átment nőbe", az ő véleménye alapján varrtam itthonra is egy rácsvédőt. Szerintem a pasik is ugyanúgy lelkesednek, meghatódnak, csak ciki, ha kimutatják. Az év vége, következő év eleje (?) lesz nekem, nekünk izgi, ugyanis a nagyobbik ráduplázott a kisebbikre. :D :D

      Törlés
    3. Ráduplázott? Ikrek??? Hű, a nemjóját, de jó Nektek! :) Olyan boldogság, amikor növekszik a család, fut a vér meg a vérvonal tovább... :D
      Nálunk különben is érzékenyfélék a férfiak. Lehet, a korral jár, de inkább születési "hiba". Ez a mi szerencsénk. ;)

      Törlés
    4. Igen, ikrek, és néhány nap múlva a nemük is kiderül. És akkor, újból nekiállok 2 garnitúrának. :) :) Most már a férfiak is mernek érzékenyebbek lenni.

      Törlés
    5. No, megmutatták már az ikrek a rejtegetni valójukat?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...