2018. augusztus 16., csütörtök

A plussz

6 kisautó is készen van, ezek már csak alapfelszereltségűek, sem visszapillantót, 
sem lökhárítót nem kaptak, de még csak ülést sem találni bennük.


Lassan komoly konkurenciát jelentek az autóiparnak.*
(Tóni)

Egy irdatlan méretű táskára kerültek, mert a mai kismamák akkora pakkal mennek 
a kórházba, hogy egy bőröndbe nem fér bele anya meg a gyermek cókmókja.


Ebbe csak a fiúcska holmija került.


Különben meg ápol és eltakar ÉÉÉÉÉS a fejem fölé dicsfényt kerekít.


Hoztam még nektek pár fázisfotót, mert ilyesmiket én is nagyon szeretek kielemezgetni.
A hátsó rész szimplán csak steppelve,


az aljának tűzése sajátos lefogási technikával**,


táskaalj bevarrása a két hosszabb szemközti oldallal kezdve,


oldalsó bélés rögzítése az aljához, természetesen láthatatlan öltésekkel,


hopp, egy újfajta táskafül rögzítése
(mert légyen az keskenyebb és masszívabb).


A részletes mikéntjével később jelentkezem.

A cipzár végéről még levágtam egy utolsó kiálló cérnavéget


és beletettem a cérnavég-gyűjteményembe.


A cafatokat üríthetem a kukába,


különben meg van mááásik***.

*
Különösen a Fiat 500 gyártójának. Hiába, elfogult vagyok.

**
Ó, a nyári körmeim milyen nagyon szépek!

***
Következő varrnivalóm a fiatalok hálószobájának a függönye.

4 megjegyzés:

  1. Szuper táska lett!és a táskafülről jutott eszembe...hogy mutattad már,és én ki is próbáltam,szerencsére egyedül is voltam és fotó sem készült róla,teljes kudarc...volt,azóta meg nem is próbáltam, mondván ami nem megy azt ne erőltessük...Igaz gyakorlás nélkül meg nem megy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera, nálam többnyire kedv kérdése az egész varricska. Ha tudnád, mi mindent dobtam kukába, mert félúton láttam, nem lesz abból az, amit szeretnék. Már jóval megfontoltabb vagyok, ha csak egy picit kétségeim vannak, bele sem fogok a varrásba. Na, ezért varrok csak ennyit. :)
      Látod, igazad van Neked is, a horgolt állatkáid egyre helyesebbek. :)

      Törlés
  2. Annyira ötletes, hogy a táskáról is ugyanazok a figurák köszönnek vissza! Én pelenkázótáskát varrtam a kisebbiknek, ami még a szekrényben várja, hogy egyszer végre a lányom elővegye! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit túlvásároltam magam ezekkel a pöttyös anyagokkal, aztán meg a húgom kattant rá teljesen az autós mintára. :) Pedig kellene valami állatka is a szobába, ne legyen minden olyan műszaki jellegű. Ja, most mostam ki 6 gyerekkori maciját. :)
      A pelenkázótáska biztos nagyon tuti lehet, majd ha már nem titkos, mutasd meg! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...