2020. április 8., szerda

Tegnap levelet

hozott nekem a postás. Pont úgy tettem vele, mint azokkal a levelekkel, amelyek 
számomra kedves emberektől jönnek, ergó ez egy számomra kedves valaki(k)től jött. 

Letettem az előszoba komódjára, napközben párszor megsimogattam a szememmel, 
de a világért ki nem bontottam volna. Miért? Azt magam sem tudom. 
Tán napközben annyi más dolga van az embernek...*

Este nyitottam csak ki, pontosan azután, 
mikor az utolsó szülői megkeresésre válaszoltam fél 8-kor.

Ez volt benne, egy húsvéti lap


és abban pedig ez.


Potyogni kezdtek a könnyeim, pedig el sem olvastam még a sorokat,
értettem az üzenetet mindjárt.

Vigyázzak magamra.
Ennek a valaki(k)nek fontos, hogy vigyázzak magamra.

De minek alatta az a sok tankönyv?

Egyszerű.

A levelet egy olyan valaki(k)től kaptam, akit évekkel ezelőtt tanítottam
és aki(k) még ma is gondol rám.

Szeretettel.

Hát ezért és mindenért végtelenül hálás vagyok.

*
Annyi más gyerek dolgaival foglalkozik, hogy tudja,
ez az egy, a régi, a 17 éves csak a nap fináléja lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...