2020. július 1., szerda

Tehát elkészült

a fedlap és mivel továbbra sem akartam egyetlen fillért sem áldozni erre a cuccra, 
átbányásztam a rongyaim. Találtam két polár takarót (halványan emlékszem, 
kitől és miért kaptam) meg egy hatalmas, szintén sosem használt, mintás lepedőt. 

Tudom, nem a legelegánsabb megoldás, de erre jó lesz.


Ezután felvettem egy zoknit és átköltöztem a folyosóra.


Alulra került a hátlap, maszkolóval rögzítettem a metlakihoz, majd a két éve 
nem használt ragasztóspréjnek örültem, de nagyon, mert pikkpakk és 
remekül rögzítette a bélésnek használt polárplédeket,

  

majd a fedlapot is. Huhh... akkor már látám, hogy talán nagy lesz nekem ez a falat...


És ekkor kaptam egy kócsot, aki a kipusztult muskátlim cserepében vájt lyukat,


abba hordta rendületlenül a rózsabokorról lerágott levéldarabokat,
hat pici lába közé szorítva, nehézkes röpüléssel.


1-2 percig elmolyolt odalenn, majd óvatosan kicurikkolt, és röppent a következő körre.


Nálánál** azért könnyebb dolgom van... lesz,
nem várakozom hát sokáig, mindjárt kezdem a tűzést.

*
A szükségmegoldások később igen praktikusnak bizonyultak, 
a polárra jól tapad a pamut, de még a békabőrhöz hasonlatos hátlap is.

**
Nálánál, aki is a szabóméh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...