2011. október 13., csütörtök

Félig

elkészült. Először is halálosan haragszom a fényképezőre, mert nem akarja visszaadni azt a kellemesen fáradt zöldet, amilyen a vászon színe valójában. Másodszor meg itt a nagy kérdés, mivé alakítsam tovább ezt az őszfílinget? Táskadísz legyen? Album borítójának eleje? Faliképnek aprócska, méretesnek közepében nem mutat, minimum 5-6 hasonlatos valami illendő még köréje..


Merjek belevágni? Mire elkészülne, vége is lenne az ősznek...
Jaj-jaj, segítség! Volna még ötletetek?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Album borítójának szerintem nagyon jó lenne!:))

    VálaszTörlés
  2. Lehetne belőle egy őszi párna a kanapéra, őszi színekből lévő szegéllyel.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, csináld meg a telet, a tavaszt, és a nyarat is, lehetne belőle falikép, de akár egy vidám takaró is.

    VálaszTörlés
  4. vágjál bele! szép hosszú őszünk lesz :D

    VálaszTörlés
  5. Én szeretem a sok apró képet. Készítenék mellé télit is, tavaszit, nyárit, és úgy tenném ki egymás mellé sorban őket, ahogy elkészül vagy megérkezik az újabb évszak.

    Sőt kedvet is kaptam hozzá:)

    VálaszTörlés
  6. Párnára szavazok, hozzá illő hangulatú szegéllyel (esetleg kockással?)
    Szép lesz mindenképp!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem jól nézhet ki kicsi faliképnek is, kb.
    http://patriciakezmuvesmozaik.blogspot.com/2011/09/napsuteses.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...