2020. július 3., péntek

Azt gondoltam, a tűzéssel

elleszek majd egy ideig, így jól meglepődtem, amikor ripsz-ropsz elkészült.
Hiába, a nyári szünet unalmas órái ilyesmire is alkalmasak.


Túl nagy feneket nem kerítettem neki. Minden második cerka baloldalát, majd a maradékok
 bal oldalait, végül sorban mindegyiknek a jobb oldalát tűztem árokban, egyenesen.


Közben előkerült a kedvenc varrógépem, mert aZöreg ugyan bivalyerős, 
de igazán szót aRozi fogad nekem. Most épp azon vacillálok, 
nevezzem esetleg Rapunczellnek ezt az izét


vagy inkább szivárványquilt-nek


a szomszéd kéményéből eredő égi tüneménynek köszönhetően?

Tegnap 10 éve írtam meg a blog első bejegyzését.

4 megjegyzés:

  1. Boldog blog szülinapot kívánok!Bizony nagy idő 10 év!Sok minden megváltozott, a szokások...és talán mi emberek is...Én azt vettem észre, valahogy hidegek, idegenek, érdektelenek lettünk egymáshoz, blogolok...Valamikor azért ,akár szülinap, vagy valamilyen esemény lévén ott álltunk egy sorba , a blogolónál, és próbáltuk vigasztalni, vagy csak simán írni neki......most meg nagy semmi...Játék???????????áááááááááá...Igaz én nagyon szerettem.. bár soha nem jelentkeztem, elvből, de nagy lelkesedéssel figyeltem, hány jelentkező van, és ki fog nyerni...Ha érdekes"drága" volt az ajándék, sokan voltak, ha nem annyira, volt sajnos hogy jelentkező sem volt,..Nem írom, hogy mit gondolok róla.. Kár hogy igy elmegyünk egymás mellett, a facén meg egymásnak mennek egy szó, egy elírás, egy jel miatt...mégis a fele volt blogoló ott van...
    Nos mindegy...
    Kívánom, hogy még sokáig csak írogassunk, amiről szeretnénk...és ami bennünket érdekel...
    Szép lesz a szőnyeged...Jó pihenést és kellemes időtöltést kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, sajnos. A fészbukot kerülöm, amennyire csak lehet. :)
      Örülök, ha tetszik! És milyen jó, hogy szőnyegnek nevezted!
      Köszi!

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot, és nagy gratula a remekműhöz! Mondanám, hogy irigyellek a sok szabadidő miatt, de nem mondom, mert én unokázok, azért nincs nekem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...