2020. július 5., vasárnap

Kaftán

Ha újrakezdhetném, kaftánt varrnék belőle,


olyannyira jól mutat Rozin.*



Szegélyéül más által levetett holmit kapott, 
ami a teljes szükségletnek az ötnyolcadát futotta.**


Géppel felvarrtam, majd kézzel, rejtetten öltögettem le hátoldalon.
Ehhez a befejezéshez mindig ragaszkodom,



most is, még ha nem is kaftán lett, csak egy falvédő vagy miacsuda*** az osztályomba. 
Majd mutatom a helyén augusztusban.

*
Rajtam sem rossz, viszont magasságom okán maximum stólaként hordhatnám.

**
Szélessége: 304 cm
Magassága: 76 cm
Tömege: 1150 g = 1 kg 15 dkg

***
Szőnyeg, írta Vera. Tényleg! Falisztőnyeg lesz a karanténquilt.
Hogy ez nekem eddig nem jutott az eszembe!

A készítéséről szóló bejegyzések linkje itt.

3 megjegyzés:

  1. Ez igy nagyon jól mutat!BOCSÁNAT, hogy "leszőnyegeztem" a munkádat...Persze utána néztem, hogy miért is történt... ugyanis a szoba vagy a folyosó előtt állsz, és lábad előtt a munkád...és én azon gondolkodtam, milyen jól mutat, de nálunk szőnyegként nem állna meg, mert már a cica elrendezné...és már odáig nem mentem el, hogy azért van ott a földön, mert csak így lehet egyben látni.Szép és mutatós...és tényleg faliszőnyegnek is igen csak szép lenne.Szóval bocsánat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy haragszom, Vera, sőt, köszönöm! Ha nem írod, eszembe nem jut, hogy faliszőnyeget varrtam. Mert a falikép vagy falvédő olyan semmi megnevezés. Sokkal jobban tetszik, ahogyan Te nevezted, akkor is, ha véletlenül. Tehát KÖSZÖNÖM!

      Törlés
  2. Szép, mint mindig. Ízléses színösszeállítás. A szegést pedig én is így. Imádom a kézi befejezést ( is ). :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...