2020. június 26., péntek

Miután a zsírkréták

megkapták a bal oldalukra azokat a bizonyos 4 centis fehér csíkokat, 
pakolászni kezdtem őket a konyha irányában totál fölöslegesen, mert végül 
a szivárványra hajazó állapotában találtam a legmutatósabbnak az összképet. 


Hipp-hopp összevarrtam mindet,


majd a maradék fehér vásznamból végtelennek tűnő csíkot szabtam.
Csak 2 centivel lett hosszabb, mint amire szükségem volt, 
ezáltal szerencsésen megúsztam a vásárlást.*


Jelenleg itt tartok:


*
Nem. Veszek. Hozzá. Anyagot. Akkor. Se.

2 megjegyzés:

  1. Roppant mutatós! Meg hosszú. :o)
    De akkor is a mezítlábas kép a legjobb! ;o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd! Jelenleg hosszabb 3 méternél. Remélem, a tűzés következtében összemegy pár centit. És végre nyár van + nyári szünet!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...