2019. május 30., csütörtök

Szóval itt

a kosárban egy csomó rongy megint. Egy csomó régi rongy, mert újat naggyon régen 
nem vettem, azt kellene elpusztítanom előbb, amit felhalmoztam korábban.


Úgy 15 évvel ezelőttről maradtak meg, akkor varrtam egy csomó bézses táskát. 
Azokra a produktumokra jelenleg nem vagyok már annyira büszke, 
de azért megmutatom őket okulás/hökkentés kedvéért.

Mondjuk egyszerűen: sokan vannak és borzalmasak.*


Tehát ezek maradékaiból őrizgettem azt a néhány 1-2-3 tenyérnyi anyagdarabot,
mígnem eszembe jutott, hogy az új táskám mellé kellene egy nagyobb,
ami cipekedésre is alkalmas, nem csak olyan cukinőcis, mint a másik.

Pillanatok alatt felskicceltem egy lapra az elképzelésem, majd kipuzzléztam 
a szőnyegen a fedlapot és nézegettem sok pár percig,


jó lesz-e majd így:


A többi már csak rapszodikus kulimunka: 
összevarrás, szendvicselés, tűzés, 
(szabókréta kettőszázért)


táskaforma kialakítása, bélelés, talpazás,


fülezés, elölről, hátulról, kész.

 

S hogy valóban legyen benne pár kézi öltés


megtűzdeltem néhány kacskaringóval.

*
Ja, akkor 1-2 este alatt varrtam meg egy táskát, most kell hozzá minimum 1-2 hét is. 
Hiába, a gyakorlat...

1 megjegyzés:

  1. Szerintem egyáltalán nem borzalmasak a régiek sem. De az új! az egyszerűen mesés foltolás! ;o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...