2011. január 30., vasárnap

Alkotói-válság-díj

Mostan már igen kibüszkülhetek! Úgy tűnik, díjeső záporoz a bloggervilágban és engem sem kímél. Először azt hittem, valami virtuális kandikamera célpontja lettem, amikor az újabb adományt megtapasztaltam... Á, hát nincsen is webkamerám (legalábbis bekapcsolt állapotú), amin a világ az én reakcióim leshetné. Meg aztán kit is érdekelne egy egészen apró átlagblogger? Vagyis... Most avandzséroztam épp kreatívvá Főkolomp által.
Épp most! Amikor alkotói válságban szenvedek... Hetek, mit hetek, hónapok óta nem vágtam ollómat "rendes" munkába. Egy-két táska, kis keresztszemes, semmi takaró vagy falikép. Néhanapján némi révedezés, rajzolgatás  és aztán a nappali szőnyegének beszórása rongyokkal. Morgolódás, elégedetlenkedés után hosszadalmas rendrakás. Nemvarrás. Eme tevékenység megismétlése átlag kétszer hetente... Kiábrándítttóóóó! 
Most komódra való terítő nem készül olyanná, mint képzeltem. Jelenleg egy doboznyi kockás cafat elpusztításán töröm a fejem. Pedig van szintén egy doboznyi szépen hajtogatott, méretes hasonló anyagom is, amit sóherül nem kívánok feláldozni a "nem biztos, hogy jó lesz" előképének.

Így aztán kétszer annyit szabtam és pászítottam ma délután, mint amennyit illő lett volna ennek az ismét apróságnak az összedobásánál. Persze, bejött megint, itt van a kétség, a jól ismert, félúton: jó lesz ez? Még reménykedem: hátha csak rút kiskacsa...


Jaj, majdnem elfeledtem, miért is írkálok ma ilyen hosszasan! Íme:


A díjra vonatkozó szabályok a következők:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogra!
3. Linkeld be, akitől kaptad!

4. Add tovább további hét blogosnak!
5. Linkeld be őket!
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket!

7. Árulj el magadról hét dolgot!

Az első három pont kipipálva, a 4-6-ot most kicsit elodáznám, nem könnyi olyan illetőket találni ugyanis, kik nem birtokolják még ezeket a földönkívülieket. Szóval én önkényesen hetente csak egy netenpublikálónak továbbítom, jusson márciusra is ajándékozás... 

Hét dolog amitől én vagyok én:


1. Azért kezdtem foltozni, mert szükségem volt egy bordó ágytakaróra, de nem találtam rá sehol. Ekkor a kezembe akadt egy konyharuhányi rongydarab tökéletes színekkel. Majd én megvarrom! Kb. 1 évig gyűjtögettem az anyagokat, aztán megvarrtam az orrom után. 
2. A macskákkal hadilábon állok.
3. Szeretek reggelente mélyet szippantani a levegőből.
4. Nem szoktam plázákba járni.
5. Virulnak a szobanövényeim.
6. Rendszeresen megszabadítom magunkat a kacatoktól (persze rögtön másnap szükség lenne valamelyikre).
7. Túl sok időt töltök a számítógép előtt...


Az első ajándékozottam: Marika mama az ő szívbéli, kincsértékű takarói miatt.
(Folyt. köv.)

1 megjegyzés:

  1. hű, apám, ez volt az első amit varrtál, ez az ágytakaró? hát akkor te lehetsz akármeddig alkotói válságban, megszavazom neked :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...