2011. január 10., hétfő

Megelőlegezve

Mi készül, mi készül? Persze nem alkalomhoz illő. Inkább megkésett, vagy tán túl korai? Piros-fehér karácsonyt szeretnék. Himzeni akkortájt nincsen idő, január legelején még éppen belefér az estéimbe... 


A redwork "Quilt Happy Paula", az egyik legkedvesebb pecswörkerem mintája. 
A filcangyalka mintáját nem tudom, milyen oldalon láttam. Azóta is mélységesen bánom, 
hogy nem kedvenceltem. Ha valaki rátalál, jelezze nekem, biztos sok hasonlóan egyszerű
 kincs leledzik még ott.

4 megjegyzés:

  1. Ezek a minták nekem is nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépek! A redwörkkel én is szemezek. A mintát mivel viszed át az anyagra?

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kinyomtatom a képet, majd ragasztószalaggal az ablakhoz rögzítem. Ráteszem a textilt, azt is ugyanígy ráragasztom. A rajz profin átlátszik a fény miatt. Ezután már csak piros cerka kell az átmásoláshoz. Jó mókolást!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...