2011. január 15., szombat

Nagy alakítás

Átalakítottam egy korábban varrt táskám. Hogy miért? Nem volt neki talpa... Szerintem anélkül csak szatyor a vállravaló. Esetleg tarisznya, de az meg rojtos műfaj.
Munka közben alaposan dolgozott szegény Janomém. Csitítottam türelmesen, csak még ezt bírd ki, nem kapsz többé bútorkárpitot a talpad alá... 


Így festett a lapos meghatározhatatlan kategóriájú... 
 kissé esetlen ...
 bumszli ... 
 kopasz ... 
 puhány...

... és valahogy minden induláskor lekerült a vállamról.


Bővítettem, stabilizáltam, tűztem, sodrottam, gomboztam. Most használhatónak találom, csak azt sajnálom, hogy nem igazítottam meg már az ősszel.


Tolltartóm is lett hasonlatos:


3 megjegyzés:

  1. Ejjha, nagyon klassz lett, amúgy én is így vagyok a lapos táskákkal, hogy nem igazán kedvelem őket, ennek olyan klassz színei és mintája van, nem is csodálom, hogy elővetted átalakításra, mindig abba a legnehezebb belefogni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett, érdemes volt küzdeni vele !
    Az angyalkát nem tudom, hol láttad, én még nem futottam bele, pedig engem is érdekelne :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...