2011. január 26., szerda

Megkedvenceltek

Jelentem: kedvence lettem valakinek. Pontosabban a tizenegyedik olvasómtól, Anditól megkaptam virtuális életem első díját, így a "rongytalanítás" mától...

 

Hű, jó nagyot dobbant a szívem, amikor Andi dicsérő szavait és egyben felkérését az egyik megjegyzésben megtaláltam. Már az a néhány sor is felért egy tapsorkánnal. Varrományaim egyszer már méltatták hasonlóképp, akkor is össze-vissza kalapált a szívem, az első kiállításomon. No, azt a régi mondatot nem merem ideírni, nagyképűen hangzana, még ha nem is én ötöltem ki egykoron.

Most komoly feladatot is kaptam: olyan kevésbé látogatott-elismert-méltatott bloggereknek kell a díjat továbbadnom, akikhez szívesen kukkantok be.

A díjhoz szabályok is tartoznak. Ezek a következők:


- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.


- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Íme ők azok a kedvenceim (szigorúan betűrendben), akiket szeretnék megismertetni minden idelátogatóval:


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a munkáidhoz és a díjhoz, egyben szeretném megköszönni, hogy engem is kitüntettél vele. További kreatív ötleteket, örömteli kézimunkázást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. És hipp-hopp, meg is kaptad a következő díjat. Tőlem!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...