2020. február 3., hétfő

Az előző dobozomról

rögtön eszembe jutott egy másik, amit szintén egy kisnagyfiútól kaptam, 
a nem oly távoli múltamban. Amikor megajándékozott vele, még alsós volt, 
ám másnaptól felsősnek mondhatta magát.

Íme a doboz, amit saját kezeivel díszített kívül és belül, 
beléje pedig mellékelt 5 tábla étcsokit,


ám azt már kiettük belőle.


Nos, ezt bizony nem nézegettem túl sokáig, mert rögvest tudtam, mi lesz a sorsa: 
mit, akarom mondani, kit tartok majd benne.

A tanév végi bazáron potom 400 pénzért került hozzám egy aprócska babácska.
Persze nem az akkori arca, hanem a majdaninak a lehetősége ragadott meg.

 

Vacakoltam vele, míg bele mertem törölni az első körömlakk-lemosós pamaccsal a fülébe, 
aztán egyre határozottabb mozdulatokkal az arcába. Hamarosan fületlen lett és szemetlen,


majd átmenetileg színes ceruzákkal kapott új tekintetet, ajkakat, szeplőket meg 
egy fehér rucit, amitől másnap kénytelen voltam megszabadítani a hölgyikét.

 

Szárnyakra áhítozott ugyanis, ám egy ilyen bokáig érő hacukában képtelenség röpködni.


A dobozban most ő lakik.


Molly, aki


a medvetündérek közé született; vastag szőrcsuhában járta a rengeteget. Ormótlan, 
nehéz bakancsaival hiába kerülgette az erdő apró lakóit, legnagyobb igyekezete 
ellenére eltiport csigát, virágot és bogárt. 

Így kezdődik a meséje*, mert azt is kapott tőlem az új identitása mellé.


Jelenleg ugyanis a galagonyalepkéskedik. 
Azért meghagytam a bakancsát, hátha visszakívánja valamikori életét.

*
A meséjét ugyan ide le nem írom, mert az olyan nagyon szomorú...  Tánesetleg idetéved valami illetékes/telen, elolvassa és akkor hozzám többé nem akar íratni senki gyereket. 
Kac-kac...

4 megjegyzés:

  1. Tök úgy néz ki, mint Angelina Jolie. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó! Éreztem, hogy valahonnan ismerős az arca, de eszembe nem jutott volna a filmsztárok között keresgélni az "eredetijét". Pláne nem őt. Köszi! :D

      Törlés
  2. én biztos íratnék. sőt! ezért íratnék.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...