2016. január 13., szerda

Brigádnapló új köntösben

Nyilván nem én nevezem így, gondolhatjátok, 
női ész ilyesmi szójátékot csak ritkán agyal ki, pláne az enyém. :)

Szóval, amióta fennen hirdetem mindenkinek, hogy kedvenc színem a zöld, 
szinte az összes felsőm bordóra váltott. Vagy padlizsánra... 
Az ugye nem áll tőlem annyira távol, lassan másik táskát ezen kívül nem is hordok.

Illeszkedik végre beléje ez is.


A belsőjébe ismét szétnyirbáltam néhány ajándéktasakot választókul, 



aztán végre sikerült  egy olyan heti tervezőt szerkesztenem, 



ami ebbe a publikus noteszbe való. Ez ugyanis jön  velem mindenhová, 
ebbe diszkrétebb dolgokat se nem írok, se nem rajzolok, 
de még csak nem is ragasztok. 

Vállalható akkor is, ha például az asztalomon hagyom
 a suliban és valaki egggészen véééletlenül beleolvas.

Imádom.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós, micsoda remek ötlet az ajándéktasakok felhasználása! Tipikusan az a "Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe?" kategória. :) A heti tervező is praktikusnak látszik.

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálom,hogy imádod,mert én is beleszerettem. Tökéletes! Nálam még csak tervben van véve borító varrása.

    VálaszTörlés
  3. tényleg imádnivaló, a színe, kívül-belül, minden!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg használható, beválik. Marad egész évre ez a forma. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...