2015. július 16., csütörtök

Ma reggel

meglepett a fészbuk! Azt mondja, 3 évvel ezelőtt töltöttem fel ezt az ominózus képet.


Nos, ezek szerint a gondolataim sem titkosak immár, hiszen épp tegnap kezdtem 
egy új "bézsrúzsás táska megvarrásába, mert ez a fenti utolsókat rúgja.

...

Közben mégis megkönyörültem a fentin, hisz nem volt olyan nagy a baj. 
Amikor varrtam, ilyen téglalap alakú nemtommim volt, 
azt tettem rá, ezen csúszkált a fül.


Ez viszont használat közben átfordult mindig és kirongyosította a tartó fülecset.


Kicsit igényesebb lett az új megoldás.


Ezt a nyarat még vele élem túl.

6 megjegyzés:

  1. Jaj,de szépséges!!!!!
    Igen,a fb mindent tud,jobban,mint mi.:))))

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok az új verzióra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valójában már készen is van, csak nem volt itthon a füléhez karika. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, Már nem tudom, hányszor mostam, a fültartója kezd szétmenni, gondoltam, ideje kidobni. De nincs szívem hozzá, inkább megreparálom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...