2012. február 13., hétfő

Emiatt

aggodalmaskodtam korábban:


És valóban az történik, amitől tartottam. A minta miatt összeugrik 20 cm szélesre a pulcsim és ezáltal ott feszül, ahol nem kellene és ott domborodik, ahol egyébként is méretes kiemelkedés "ékeskedik" rajtam... Mondtam a Jóembernek, ugyan fotózzon már le legújabb ténykedésem közepette, minek neve a pulóver nyújtogatása,


hogy valamelyest egészben is látszódjék ez a "remekmű"... A huzigálásnak nem volt 
sok értelme, már csak az okosok szavában bízom, szerintük néhány mosás után 
lengedezni fog háromheti munkám eredménye. 
Emezt viszont melegen ajánlanám bárkinek:


Így aztán estére, kötés helyett összedobok inkább egy kis kovászt.

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom a befeccolt rengeteg munkádat :-(( A kenyered viszont gyönyörű :-))
    Ági

    VálaszTörlés
  2. a pulcsival szerintem semmi gond, nem kell rángatni, éppen jó. nem kell hogy lógjon ahhoz, hogy csinos legyél benne :) az ujja bősége is pont jó. mi is a baj??? a képen ilyesmi nem látszik :) és a kenyér is nagyon jól sikerült. a pulcsit hordd nyugodtan!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...