2020. szeptember 11., péntek

A nyári fácska mintáját

még valamikor  a nyár közepén rajzoltam fel a vászonra. Gondosan kiválogattam 
az ideálisnak vélt színeket, felfeszítettek a rámára, aztán pihentettem


egészen addig, míg egy bükk-i bükkerdő* leveleinek játéka 
bele nem égett a retinámba és persze Asony memóriájába.


Az utolsó öltéseket a napnyugati nyaralónkban** ücsörögve hímeztem,


az előrajzolás vonalait hajszárítóval illantottam el.


Pár fotó erejéig igénybe vettem idén baracktalanul maradt fánkat délelőtt


és délután.


Valami ilyesmi igazándiból: alig észrevehetőn színátmenetes sötétzöldek,***
 némi világoszöld és a levelek közt átszűrődő fényt idéző napsárga. 


Szeretemfa - szerelemfa.

*
A Bélkőre másztunkban valahol félúton.

**
A házunk végében lévő kanapén.

***
Nem tudom, kitől, mikor került hozzám, de kincset érőn gyönyörűszép.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett..Azt látom, lapos öltéssel készültek a levelek, a fa törzse tűfestés lenne?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...