2018. június 15., péntek

Ma délután

a régi iskolámba voltam hivatalos, és négy év után majdnem ugyanazzal 
a torkomig hatoló gyomorgörccsel indultam útnak, mint egykor. 

Mennem kellett, most nem magamról  volt szó, hanem a legimádósabb osztályomról. 

Rettenetesen aggódtam, hiszen nagyok már, hozzájuk sem lehet érni tán, 
kamaszok, némelyik majdnem kettő méter, a hóna alatt elférek...

Amikor megláttak, azt nem tudom leírni. 

Nyaláboltak és néztek és fecsegtek és mosolyogtak és újra és újra 
egymásra tekintettünk és nem tudtam elhessegetni az arcomról a hülye vigyort. 
Nem is akartam.

Dezsavű.


Gyönyörűek mindannyian, náluk szebb nyolcadikosokat nem láttam még soha.

Üres kézzel persze ballagásra nem megyek, kulcstartót fabrikáltam nekik,
(a maradék tizenkilencnek)


meg az élet nagy igazságát útravalóul.
Talán egyszer mindegyikőjük érti s meg is éli.


"A boldogságod kulcsát magadban keresd!"
Bea néni*

És a szüleik? Ha tudnátok! Az meg a ráadás.

*
Igen, T. Bea néni. 

Rendes idézetet kulcsról, életről, boldogságról nem találtam,
ezért kénytelen voltam magamból kiókumulálni eztet.

😁


2 megjegyzés:

  1. jó pihenést, szép nyarat kívánok! te már biztosan megtaláltad a boldogság kulcsát :)

    VálaszTörlés
  2. Ma amúgy is nagyon érzelgős vagyok, majdnem elpityeredtem ismét... Nagyon nagyon örülök Neked! Ó hát a kulcsot megtalálhatjuk-e???

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...