2013. december 29., vasárnap

Az karácsonyfánkrul még egyszer

Az egész úgy kezdődött, hogy 14-én kiruccantunk Gödöllőre az osztállyal 
az adventi napokra és a Karácsonyházban láttam ezt a fát és nagyot dobbant a szívem! Pláne,
 mivel két kisnagylány is rögtön kurjongatni kezdett, hogy "Bea néni, ez tisztára a te stílusod"! 
Tényleg? HÁTÉLLEG! 


De akkor mi a fenét akarok én évek óta a "csakistermészetesanyagkerülhetafáralehetőlegszénaszalmaeskámegilyesmi" díszekkel? 
És honnan vennék valami ehhez hasonlatos ékest és annyit, ami megtölthet egy fácskát? 

Aztán lekerüle az doboz az szekrénynek tetejiül és szedegetni kezdém belőle az díszeket, 
miket az évek során kaptam ettül, attul meg amattul s aztán látám, hogy lészen ebbül fányi.

Sosem volt még ilyen szép karácsonyfánk!
Megfér rajta sok-sok számomra kedves ember és embergyerek ajándéka. 


Ni, hogy ragyognak! Mindnek meséje van... meséje Móninak, Tóninak, Icusnak, Ritusnak,
 Lucusnak, Emesének, Patriknak, Pannának, Havankának, Sucikának, a két Mátéknak, 
Gabinak, Ancsának, Lajának meg a többieknek, akik a képekről éppen lemaradtak.

S hogy köze nincs ahhoz a gödöllői fához, azt én ugyan nem bánom!

Olyan melegen sugároz, mintha kandallóval fűtöttük volna be a szobát!
Elhiszitek, ugye?

9 megjegyzés:

  1. Abból is látszik, hogy szíved lelked benne van a tanításban, hogy így ismernek a gyerekek. :-)

    VálaszTörlés
  2. Elhiszem én,bizugye!!!!!! Szépek is az ilyen fák!!!! Gödöllőre vágytam,vágyom, de majd csak elvisznek..)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csodálatos így részleteiben. Egy totál képet is feltehettél volna, már csak hogy lássuk az összhatást. Ez a szeretet fája lett valóban. :))
    Boldog Új Évet! :))

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg szép! Mondtam már, hogy szeretnék az osztályodba járni?

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges!!! Biztos jól tudtunk volna együtt munkálkodni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...