2021. június 28., hétfő

Tanévzáró rituálé

Pár délutánon keresztül szortíroztam azokat a kupacokat és ömlesztvényeket, 
amiket az előző hónapok során szinte csak "összehánytam".*


Összeszedtem az összes, kb 20 kilónyi könyvet, dossziét és egyéb segédanyagot, 
amit a tanév során a másodikosokkal használtam, bedobozoltam, 
majd ideiglenesen kihelyeztem a garázsba.**


Lecsupaszítottam az asztalom,


majd feltettem rá Rozit és nyomban használatba is vettem:


varrtam egy fehér bugyogót.


Eme fotóval a 2020-2021. tanévet lezártnak tekintem.***


* Volt azokban is rend, csak kissé sajátságos.

**Augusztus elején felviszem mindet a padlásra és egyúttal lehozom az összes harmadikos cuccot.

***Jönnek hozzánk leltározni fenntartóéktól, ezért minden olyan berendezési tárgyra, 
ami nem az iskola tulajdonát képezi rá kellett ragasztanom egy cetlit, amin az áll, 
kié a holmi. SAJÁT, SAJÁT, SAJÁT, SAJÁT... ezen a képen például minden.
 Tudjátok, mi maradna a teremben, ha kiköltöznék belőle? Mondom, ha... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...