2012. augusztus 1., szerda

Augusztus elseje

van, ez meg már a vég kezdete a számomra. Néhány nap és elröppen felettünk a nyár. Gyorsan(!) meg is emlékezem róla egy szokásos borítóval, 
ami majd szeptemberben kerül valaki tanári "zsebkönyvére".  


Újrahasznosított az illető, már annyiban, hogy sok-sok évvel ezelőtt, amikor még 
azt hittem, hogy a crazy-t nekem találták ki, többek közt varrtam egy válltáskát is, 
amit aztán soha nem vettem használatba. Nem lehettem tőle túlságosan elragadtatva 
már akkor sem, gondolom ezt abból, hogy le sem fényképeztem. Ezt tudom csak 
mutatni róla, a kiállításomon készült, nappal szemben, jó messziről.


Elnézést a képek minőségéért, selymet-bársonyt fotózni még annál is nehézkesebb, 
mint megvarrni ugyanazt. Hiába, a csillogás nem nekem való.
A muszakám lényegesen jobban sikerült tegnap.

2 megjegyzés:

  1. nem volt rossz a táska sem, na de a borító! olyan gyönyörű és egyedi. a muszakát én is imádom!

    VálaszTörlés
  2. húú de jól néz ki a táska:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...