2010. július 8., csütörtök

Fotóalbum

Jó régen kaptam egy bordó műanyag borítású fotóalbumot. Borzalmasan randa volt. 
A belseje viszont... fekete fotókarton lapok, köztük elválasztónak az a pókos-pókhálós
 selyempapírszerűség... tetszetős. Nem tudtam megválni hát tőle. 
Gyűltek is benne a képek évről évre, míg egyszer csak... Mi lenne, ha átöltöztetném? 

Bordóság sniccerrel leszed, belső triplex karton meghagy, szabás,

 öltögetés, összefűzés... Ilyen lett...


Na, akkor díszítsük csak kicsit a lapokat is, olyan kopasz az a fekete háttér... 
Valahogy imígyen alakult...


...és megint teltek-múltak az évek, az album meg betelt. Jártam-keltem, néztem-kerestem,
 de  pont ekkorára és pont fotókartonosra ácsingóztam, ami ugye 25 év elteltével 
lehetetlen egy kívánság. Így az "újat" teljes egészében én gyártottam. 
Tán elfér benne a következő 39 év...


A belseje még nem publikus, hiányzanak a rajzocskák. Akkor hát itt a múltam s a jövőm?


Még reménykedem, hogy egyszer elkészíthetek egy harmadikat is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...