2012. június 4., hétfő

Akkor már

komoly gond lehet a fejemmel, amikor a férjem azt mondja, már igazán elmehetnék 
egy fodrászhoz. Lehet, hogy őbajuszossága velem ellentétben valami 
ilyesminek érzékeli a frizurám:


Ha tudná, milyen nehéz jó szakembert  találni! Legalább akkora kincs, mint egy ügyeskezű nőgyógyász meg a fogorvos. Korábbi életemet hátrahagyva elvesztettem Gabit, 
kezének, látásának párját azóta sem találom. Évente max. kettőször vagyok hajlandó 
bolondot csinálni magamból, a remekmű nagyasszonyosságait 
azonnali otthoni mosással rendetlenítem... 

Hamarosan itt az ideje ismét, hát Lipóciában is csak hajügyi "szalonokon" akadt meg minduntalan a tekintetem. Mintha visszacsöppentem volna a gyermekkoromba...
Mert léteznek még ma is ilyen hívogató kirakatok:


Közelebbről:


Azt gondolnám, ez már nem üzemel:


És akkor függöny alatt ezt látom:


Vajon hány éves nénikék és bácsikák járnak ide? Mert 80 alatt nehéz elképzelnem, 
hogy valaki idevágyik...
Itt egy modern fényreklámmal és izgalmas flakonokkal:


Csábító, nemde? 
Azt hiszem, inkább mégis itt keresek valakit, ebben a peremkerületben.
Mit nekem a Parlament közelsége!

A belvárosba meg elmegyek egy bizonyos cserszömörcéért,


aztán Rúzsa Magdit Kiss Tibit hallgatni a tévé székházának lépcsőjén 
vagy a Margit hidat bámulni nyáresti szürkületben:



Mert ilyesmiket meg itt nem találni...

4 megjegyzés:

  1. Ha gondolod, de nem vagyok az a nyomulós anyuka,nézd meg a lányom oldalát, hátha kedvet kapsz hozzá: http://www.facebook.com/vicahajatvag

    VálaszTörlés
  2. Megint nagy élvezettel olvastalak...

    VálaszTörlés
  3. Hát megértelek...évekig én is így voltam a fodrászokkal... :-/

    Aztán egy régi ismerősünk fodrász lett és ő olyan jól látja mi kívánkozik ki a fejemből (némi vágyálomszerű útmutatóm után) és sosincs búra fejem...
    Pont ma voltam nála a 15. kerületben (szép új helyen) és fiatalos vidám fejjel jöttem ki... :-)))

    Remélem egyszer Te is megtalálod a hajad őrét... :-)

    VálaszTörlés
  4. Megértelek:). Nőgyogyistól, fogorvosostól...:)))
    Szomszédasszonyom is, sógorom is fodrász, évi egy-két vágásnál többet mégsem kap az én fejem se. Valahogy sose találják el amit szeretnék, igaz a hajmennyiségem olyan, hogy ember nem boldogul vele:)))).
    Remélem hamarosan találsz valakit, akire szívesen bízod magad!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...