2012. január 8., vasárnap

Karácsony óta

szinte minden szabad percemet leköti új barátom, akivel a férjem lepett meg. 
Egy ilyen kis zöld emberke:


Valójában ő vezérli ezt a csodamasinát, mi is egy táblaszámítógép. Ezzel elárultam, hogy kb. akkora tudománnyal rendelkezik, mint egy laptop, csak éppen elfér a kezemben meg hurcibálhatom magammal a táskámban és egy tetszőleges időpillanatban hódolhatok billentyű (immár érintőképernyő) nyomogató szenvedélyemnek.


Csakhogy! Az összes mesebeli funkciójából egyetlen egynek lettem szenvedélyes hódolója, ott az az Aldiko nevezetű könyvtár, amiben e-book-ok sorakoznak immár 
szép számmal, azokat meg olvashatom így is


meg így is,


mert ez a kütyü elfordításkor menten vízszintesbe helyezi a szöveget. 
Szóval most olvasok és olvasok és olvasok annak ellenére, hogy radikálisan fog csökkenni idén könyvtárlátogatásaim száma.

A Jóember plusz tartozékként beszerzett hozzá egy billentyűzetet, így egy 
csatlakozó bedugásával már kényelmes mini laptopom lehet, 


de ezt a funkcióját egy bizonyos ideig még nem fogom tudom kihasználni. Viszont kell neki valami ruci, azt már látom, így itthon töltött időm harmadik felét kupászkodással töltöm a neten, szebben mondva inspirációt gyűjtök. 


Ilyeneken jár az agyam. Nektek melyik jön be?
Ha belevágok, tutoriál lesz belőle.

11 megjegyzés:

  1. Nekem a barnás, bal alsó sarki.:)
    Jó netezést!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a jobb alsó sarki:-) Én egy hónap múlva, a szülinapomra kapok egy ebookot. Így várom a tutorialt:-))

    VálaszTörlés
  3. abszolút nyerő nálan is a bal alsó! de tetszik a jobb alsó is, főleg a záródása.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a felső sor harmadik és a bal alsó tetszik. Igaz, a felső sorban lévő ki-be gombolása talán macerásabb.

    VálaszTörlés
  5. Húú, de klassz! Nekem a bal alsó tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper !Nekem a bal alsó tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla

    VálaszTörlés
  8. Nekem is a felső harmadik és a bal alsó tetszik.
    Szép vasárnap estét!

    VálaszTörlés
  9. Hát, ha még számít: bal alsó.

    VálaszTörlés
  10. Hello! Alsó sor középső és bal alsó a szavazatom. Szerintem a záródás a lényeg. Biztonságosnak és könnyen kezelhetőnek kell lennie. Biztos szuper tartót fogsz alkotni(félév után - gondolom)! Hajrá!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...