2021. július 20., kedd

Bugyogóvarrásbéli

tapasztalatim következtében a ruci(cska) már kézzel készült, 
majd a cipőcske is felkerült a legújabb pocakosom lábára.


Ezután már csak nekem kellett hozzá öltözködnöm, majd beültem a kocsiba.


Fotózkodási szempontból ruhaválasztásom nem lett a legmegfelelőbb,
de ez jelenleg nem is olyan lényeges, hiszen azóta Panni látta a tengert,


hisz végre megjártuk Chiost.*


Őbabácskasága négy napja a többiek közt pihen,


piheg illetve mesél.**

😎

* Ezzel az úttal kicsit túlvállaltuk magunkat.

** Lett neki szája, de csak azért.

4 megjegyzés:

  1. Hogy érted, hogy túlvállaltátok magatokat? Mennyire volt egyszerű a be- és hazautazás? Mesélj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megírok mindent részletesen majd, de kicsit hátra kellett lépnem ebből a virtuális világból. :)

      Törlés
  2. Elvesztem a blogodon! Csodás dolgokat készítesz! Gratulálok! Remélem lesz még bejegyzésed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy benéztél hozzám és rögtön el is vesztél. Kicsit elvesztem én is, de hamarosan visszatérek ide. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...