2016. december 23., péntek

Mindig

nagyon zűrös a decemberem, az idei még a szokásosnál is húzósabb lett. 
A suliban annyira elöntött a karácsonyi mizéria, hogy mire tegnapelőtt hazaestem, 
dühömben azt gondoltam, idén fát sem állítunk. 

Besokalltam, kész, elég, a karácsonyt ezennel elnapolom 
(vagy inkább kompletten ki is hagyom)!

Ám a karácsony ezt nem volt hajlandó tudomásul venni 
és az összes elégedetlenkedésem meg morgolódásom ellenére bekopogtatott hozzánk. 

Az első koppanások a postaláda irányából érkeztek. 



Egy kivételével bontatlanul várják 24. estéjét, akkor kerülnek majd fel egyszerre 
a konyhaajtónkra, amin máig az idén elfogyasztott étcsokik papírjai gyülekeztek. 
Jól látjátok, nincsen köztük kettő egyforma.



De vissza a levelekhez: mesét is akkor kaptok majd róluk, 
mert ahogy a borítékokat tapogatom,  lesz belőlük bejegyzés. 

Küldtem lapokat persze én is. Elég sokáig törtem rajta a fejem, 
kinekamelyik munkáját kopizzam le, de végül ezt sem loptam el teljesen. 

Hogy lehetne a lapom piros + fehér + kockás + hímzett + redwork jellegű + az enyém?

Abban a pillanatban, ahogy ezt a hat kritériumot megfogalmaztam, kifutott a kezemből 
egy rajzocska és akkor már nem is akartam mást, csak nyomban megvarrni.

A nyomban decemberben igen tág fogalom.

Idén tizennégyen lettek, tán ennyire elégedett még lapommal soha nem voltam.



Csak ilyen egyszerű mindegyik.



Ezt, a legfelsőt küldtem Jucusnak, aki véletlenül lett párom Barbaral képeslapos játékában.


Apropó! 
Képeslapos játék.

És arra, hogy akkor ezekért milyen gyönyörűségeket kaptam cserébe?

Régen volt, bizony, régen! 
Azóta sokat változott a világ, például már nyalni sem kell a bélyeget.


Mondom, a karácsony itt toporog az ajtónk előtt. 
Ideje szépen, lassan beljebb tessékelnem az ajtón.

3 megjegyzés:

  1. Egyszerű, nagyszerű, tökéletes, gyönyörű!!! Az egyik ilyennek én lettem a boldog tulajdonosa, amit ezúton is nagyon szépen köszönök. További jó pihenést, kellemes időtöltést és Boldog Új Évet Kívánok sok-sok szeretettel. Puszi. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha örülsz! :) Nektek is hasonlókat kívánok! :))

      Törlés
  2. Gyönyörű a képeslapod❤ Itt is nagyon köszönöm. Az ajándék angyalka pedig a karácsonyfánkat díszíti...immár minden évben így lesz. Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...