2016. május 15., vasárnap

El nem tudjátok

képzelni, mennyi időt töltöttem az elmúlt hetekben hímezhető házi áldás keresésével.
Találtam, persze, szebbnél szebbeket, de akárhogy is próbáltam meggyőzni magam, 
nem sikerült belevágnom egy keresztszemesbe. 

Filigránabb betűkre vágytam, és akkor végre leesett a tantusz:
hiszen van már saját ábécém, azzal írok olykor-olykor vászonra pirossal.

Most a barnámat csappantottam meg, pont azt a barnát, amivel 

Üveget nem kapott, viszont alábéleltem flízzel.

Felteszem ide a szöveget, hátha más is kedveli a visszaöltősdit.

 

S akkor legyen már itt az anyának készülté is!


Mindkettőt A5-ös papírra rajzoltam.

És igen, szándékos a szűkség, szeretek játszani a szavakkal.

(:Ne ijedjetek meg, a suliban nem így tanítom!:)

Ha elkészíted valamelyiket, majd meg is mutatod, 
azzal nagy örömöt szerzel nekem!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Régóta csodálom a munkáidat.hogyan lehet ilyen szép betűket hímezni? Előtte fel kell rajzolni anyagra? Mivel rajzolod fel?szívesen csinálnék ilyet :-)további jó alkotást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat!
      Írtam régen egy bejegyzést arról, hogy csináltam akkor. Itt találod:
      http://rongytalanitas.blogspot.hu/2011/10/ideje-lenne.html

      De jó, hogy kérdezted, mert a napokban megírom, hogy rajzolok manapság az anyagra.

      Törlés
  2. Köszi! Nézem és várom :-) szép napot

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik...
    kérdezni szeretnèk a mikèntjéről.
    üveg nélküli a keret?
    Es jo ducinak tűnik-ezt hogy érted el?

    VálaszTörlés
  4. visszafogottan elegáns, modern és egyszerre patinás. és ízléses, mint minden, amit készítesz :)

    VálaszTörlés
  5. Én azt szeretném megtudni, hogy rendelésre nem készítesz-e ilyen gyönyörű Házi áldást. És ha igen, akkor mennyiért. Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kati, rendelésre nem dolgozom, pénzért pláne nem. :)

      Törlés
  6. Gyönyörű lett, gratulálok! És köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Örülök, hogy tetszett, gyere máskor is!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...