2011. október 10., hétfő

Invitácó

Azt mondta szerdán Berecz András a KÖSZI-ben, hirdessük erősen, hogy immár 1500 embernek szeretne egyszerre mesélni. No nem Guiness rekordra készül, egyszerűen csak a Müpában vidítja majd a népet. Katt a képre, ugrol a lényegre!


Hogy miért nem saját fotót hoztam? Annak hosszú sora van. Eleve azzal kezdődik, 
hogy nincsen képem ilyesmi fontos embert fotózni. Kicsit olyan, mintha meglopnám... 
Kérdés-beleegyezés nélkül csakugyan... Azért félve-óvatosan-vaku nélkül, 
hogy ne zavarjam a beleélésben most mégis egyetlenszer kattintottam.  S lőn mitől tartottam, kiszúrta amint exponáltam! Angyalfüttyögés közben! Kérte is rögvest szép szóval, küldjem el emilben neki a remeket! Persze-persze, menne is, csak éppen vaku nélkül, kacagástól dőlve homályos lett alaposan az ábrázatja. 
Nem publikus. 

Már azt is tudom, hogy fekete a barnamedve szőre.

S azt is, mit eddig is sejtettem, hogy Krisztus urunk mindig 
hallótávolságon belöl egy lépésvel áll meg...

1 megjegyzés:

  1. :))))))Nagyon kedves bejegyzés volt ez is!Olyan remekül fogalmazol,úgy szeretem!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...