2011. szeptember 27., kedd

Szösszenetesen

Megvettem a kétszer 60 centi bélésanyagot, aztán nájlonzacskóstul betettem a varrós kosaramba. A meglepetés csak most ért, amikor beavatás előtt kibontottam a csomagot...


Gondolom, az eladó cseppet sem akart megkurtítani, így inkább gondosan feltekerte 
a tépés során keletkezett összes rojtot...
Használható póthajként is, kábé 3 méter a teljes hossza:


Sok méternyi textilt megvettem már életemben, de ilyet bizony még nem tapasztaltam! 
Kéretik mosolyogni...
Volt már részetek hasonló marhaságban ezen a fronton?

3 megjegyzés:

  1. Én nem szoktam a bélésanyagot beavatni. Kellene? A szöszöket pedig fel lehet használni, ha van elég türelmed és vízben oldódó avalon féle anyagod :-)) Tedd el egy zacskóba és gyűjtsd, ha van helyed! (a szép cérnahulladékokat is begyűjtöm, majd amikor kellő mennyiség összejön, akkor jön a játék :-))
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Ez az avatás nekem is újdonság... Csak úgy, mint a cérnagyűjtés... ha tudtam volna... nehezen válok meg ugyanis a cafatoktól... egészen kíváncsi lettem a játszódásodra!

    VálaszTörlés
  3. Sőt, a legutóbbi crazymhez lebontottam tűvel az anyagot, mert azzal hímeztem ki. :) Az volt a vidám, mikor a sok különálló selyem hajszálat összefogva be kellett fűzni. :D
    A cafatozás tényleg jó, lyen címszóval lesznek találatok. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...