2011. szeptember 13., kedd

Északról

dél felé másztuk meg a Gellért-hegyet. 


Hogy hídban is milyen gazdagok vagyunk! Erzsébet...


A kilátás abszolút gyönyörűsége


Csak néz és mesél, csak néz és mesél az én avatatlan vidéki szemeimnek a pilótaszemüveges idegenvezető, egykoron a halasi szomszédok által
 jóvágásúnak mondott bajuszos fiatalember.


Egy komplett  a körpanoráma a városról


Jé, nekem itt a lakom! Itt lakom? 

A Szabadság néni (ezt a kifejezést egy a magyar nyelvet igencsak törő, amerikai akcentussal bíró kiskamasztól hallottam, azóta előszeretettel alkalmazom)


A Szabadság híd István királyunkkal


a Szent Gellért téri ivókútnál az Orion csillagképet is megtaláltuk


Fölötte körben a szemünk ihatta Weöres Sándor szavait:
"Amikor még senkise voltam, fény, tiszta fény, 
a kígyózó patakokban gyakran aludtam én."

A Gellért fürdő belül...


Szecessziós város vagyunk még ugyanis október 15-ig.

U.i.: Amennyiben Ti is megtennétek ezt az utat, szemeteket csak előre illetve fölfelé emeljétek, mert elképesztő mennyiségű a hegyen a mocsok. 
Szégyellem magam, megítélnek -joggal- érte a külföldiek.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...