2011. július 21., csütörtök

Bababumm

Zászlófüzérekkel vacakoltam mostanában, két ismerős kisgyereknek készültek ajándékul. 
Kétoldalasak persze, ha valaki unná a neveket bámulni, felteheti fordítva is. Közbélést kaptak, ettől ilyen a tartásuk. Szóval alaposan elpepecseltem velük...
A fiús kék és kockás:


a Nórás narancsos.


A fiúcskának közben kishúga született, így illik gyorsan  egy Pannást is varricskáznom.
Rózsaszínűt álmodtam néki... 

És még sokfélét lennék képes kimódolni  mindenféle extrákkal, de asszem nincsen reájuk kereslet a Meskán...

7 megjegyzés:

  1. Bejus! Nagyon klassz lett!!!!!!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuperek! Ha lenne időm, varrnék én is a fiacskáimnak.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól mutatnak ! Tetszik nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Bejus!
    Nézz be hozzám! Egy díjat szeretnék neked átadni, mert szeretem a humorodat, és a remekműveket, amiket alkotsz.

    http://anyinyoka-kincsestara.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Hű, de jó olvasni a véleményeteket! Már azt gondoltam csak nekem van ilyen "kificamodott" ízlésem...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...